Direktlänk till inlägg 12 juni 2014

Fi faan.

Av L - 12 juni 2014 00:14

Det ska ju finnas några bra saker varje dag,så även denna dag men jag vill eller kan inte se eller känna det.I mitt huvud nu är den här dan en skitdag-trots att inga större katastrofer inträffat.

Men det är kanske en definitionsfråga,idag fick jag veta att jag blir kvar minst över helgen,vilket kändes snopet men överkomligt till en början.Det ändrade sej när sambon var här och framförallt när han skulle åka hem.

 

DÅ kom reaktionen på den här skiten som jag måste gå igenom IGEN.Jag är för frisk för att vara här!Jag vill komma hem till min sambo,till min egen säng,till min egen mat och allt annat man saknar när man ligger på sjukhus.

Nån personal såg mej gråta och sen gjorde 4st sej ärenden in till mej för att kolla till mej.

Den här situationen är ju helt galen egentligen-och när smärtan släpper och kroppen bearbetat det värsta får huvet tid och ork att reagera på vad som hänt...

Älskade underbara sambo som åkte tillbaka för att lugna och trösta mej.

 

Den senaste timmen har ägnats åt att försöka få till en ny ingång för droppet då den som sattes igår redan bråkar.Efter lite bråk gick det-så nu kan jag sova gott...

Imorrn kanske en ny taktik testas men återkommer om det då.

 

Nu försöka sova trots huvud som grubblar och blåstuckna armar som värker.Meeeen-ryggen är bättre än jag trodde.Min sambo är oxå bättre än jag trodde <3

 
 
SaraEmma

SaraEmma

12 juni 2014 09:52

Skickar en massa styrkekramar!!!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

L

13 juni 2014 00:10

Tusen tack!Jag har missat att svara på dina kommentarer,sorry!Det är ett jäkla gissel att ligga inne,inte vad jag hade tänkt mej.Vet inte anledningen till att op sköts upp så många ggr/så lång tid-det visste inte personalen här på avd...Efter ingreppet idag hoppas jag nu att kroppen får vila lite :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards