Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Årets första lopp

Av L - 29 maj 2016 09:23

 


Jepp,det är den taktiken jag kör på :)


Igår körde jag årets första lopp-och det gick BRA!Mycket bättre än jag trodde innan,då jag haft mycket ont i veckan som varit...

Om jag säger att jag får betala priset idag så kan ni ju tänka er ungefär hur rörlig jag är idag,och kanske hur ont jag har.(Ta det x 10 för säkerhets skull...)

 

Men skitsamma,jag VALDE att köra. Jag VISSTE att det skulle kosta.Mycket

Och det gör det, men jag kan inte vara annat än nöjd ändå-för jag klarade det och jag gjorde något jag älskar.

 
 
SaraEmma

SaraEmma

29 maj 2016 11:43

Bra gjort! Ibland är det helt klart värt det 👍

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Liza

Liza

8 juni 2016 20:44

Jaaa,det är det :) Tack tack! <3

http://www.inmyplace.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards