Alla inlägg under oktober 2013

Av L - 14 oktober 2013 20:14

Long time,no see-i know!

Jag lever än,har bara ingen större lust att blogga om vad som händer just nu...Eller-har väl snarare inte så mycket att skriva om :)

Har träffat studievägledare,och blev väl ärligt talat inte mycket klokare av det.Har hittat några utbildningar som jag funderar på,och jag vet att det här kanske inte är så snyggt att säga-men att plugga i 2 år för att gå ner över 10.000 i lön?!?!Ok om utbildningen var betald men det är den ju inte...Jag VET hur grinig jag låter nu,och en del tycker säkert att det bara är att stanna där jag är,men det funkar ju inte.Skulle jag bara byta jobb och slippa 2 års studielån skulle jag ta den chansen.Jag blir ärligt talat inte klok på detta...


Rehaben går BRA.Jag kan simma,jag kan gå,jag kan stå.Återfall med idiotsmärtan några gånger i veckan,men det är åtminstone inte KONSTANT.Jag börjar sätta upp drömmar och mål som för bara några v sen var otänkbara(att köra ett spinningpass innan det här året är slut,att kunna gå en mil,att kunna börja styrketräna).


Nu är det dags att varva ner för att sova tidigt som fasen idag,roadtrip med syster imorrn! :D

Av L - 3 oktober 2013 10:49

 

Yes yes,en del plockande har det blivit :)

Älskar att gå i skogen!Har inte hittat lika mycket de senaste gångerna som tidigare så det kanske börjar bli dags att ge sej för i år...

Annars rullar det på,har varit sämre några dagar så igår fick jag skippa simningen för jag inte skulle kunna ta mej i och ur bassängen men idag körde jag igen och det känns bra.Ikväll ska jag på teater med en kompis,ska bli jättekul!

Var evigheter sen jag var på teater,det blir liksom aldrig av.

Imorrn ska jag vila upp mej för att förhoppningsvis kunna följa med på loppis på lördag.


Nu dags att ringa en studievägledare och se vad jag ska sysselsätta mej med framöver.

Hoppas ni alla har en bra dag,det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards