Alla inlägg under april 2016

Av L - 5 april 2016 20:35

Peppar peppar hörni-det går skapligt nu.

Visst ryggen krampar varje dag-men det är överkomligt.Jag behöver inte ta smärtlindring dagligen som jag har gjort förut i omgångar.

 

Jag borde veta vid det här laget att det går upp och ner från vecka till vecka,eller ibland dag till dag.

Men ändå är det en del av mej som blir sådär barnsligt glad och tänker "Ska det vara så här bra nu?För alltid?Eller iallafall för lång tid?"

 

Jag är igång med träning igen,eller ja-med spinning eller cykling som är det jag älskar mest.

Vet att jag borde få till styrkepass eller bålpass också,och har hittat pass som skulle kunna passa tidsmässigt-gör ett försök nästa vecka om ryggen funkar.

 

Det finns hopp.Hopp om att jag kommer nå mina mål.Hopp om att jag kan jobba 75% iallafall,och inte vara helt förstörd för resten av dagen efter det.

Hopp om att LEVA som jag vill igen.

Skapa flashcards