Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

Bröllop

Av L - 18 juli 2014 22:48

Imorgon ska vi på bröllop.

Då är det ett år sen(tror jag?!) en sprudlande glad och fantastiskt söt tjej berättade att dom skulle gifta sej den här sommaren,den här helgen.

Jag har längtat mycket till den här dagen,det ska bli så himla kul att få vara med på deras stora dag :) Jag har inte varit på bröllop på 10 år och jag är så himla nyfiken på hur dagen blir ;)

Jag tror det blir heeeeeelt fantastiskt.Såhär mycket har jag inte sett fram emot något på länge,jag är så himla glad för deras skull <3

 

Jag har funderat en del på hur jag ska lägga upp dagen för att kunna vara med så länge som möjligt-såhär ser planeringen ut:

 

-promenad

-vila

-frukost

-vila

-dusch

-vila

-göra sej iordning

-vila

-bilåkande 

-vila hos kompis

-bröllop

-vila hos kompis under tiden brudparet fotas

 

 

SEN DÅ?!?!Hur gör jag sen???Jag har ingen aning om vad det är för stolar,jag har ingen aning om hur stor möjlighet man har att resa sej upp,eller till och med gå en sväng för få igång ryggen?

Jag skulle så gärna vilja kunna vara med några timmar under middagen iallafall,och det gör lite ont i mitt hjärta att jag inte är på plats med tjejerna redan nu.Men jag vågar inte chansa på att sova i en säng som gör ryggen värre,eller att sitta å tjöta hela kvällen idag och inte kunna vara med imorrn.

 

Jag önskar att jag oxå kunde ta en skål imorrn,och om inte-att jag kunde köra bil så sambon kunde skåla.Men vi har pratat om det och bestämt att han ska köra hem oxå eftersom vi inte vet dels min dagsform på ryggen,men oxå den där tröttheten som kommer som ett slag i ansiktet-finns inte en chans att köra bil då.

Ska inte grubbla på det här mer nu ikväll,det löser sej säkert.

Huvudsaken är att jag kan vara med en stund iallafall.

 

 

Åååååååååh vad roligt det ska bli att vara med :)

Det här är en sån grej jag inte skulle missa för något-kosta hur jävla mycket smärta det vill.

Jag SKA vara med!

 

 
 
SaraEmma

SaraEmma

20 juli 2014 10:15

Hoppas, hoppas det gick bra för dig! Sånt vill man ju inte missa :-)

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards