Alla inlägg den 17 juli 2014

Av L - 17 juli 2014 23:11

...skrev jag att det brukar bli bakslag när det går bra?Samma sak den här gången.

Jag har dom 2senaste dagarna legat på samma smärta som innan op.Det är som innan op,jag kan säga nästan på sekunden när det "skiter sej".Inget utom att lägga sej ner hjälper.

Jag har suttit mer än innan,åkt mer bil,och simmat.Simningen har jag inte känt nån smärta av,bilåkande och sittande däremot känns direkt.Idag tex när vi luncha ställde jag mej upp och stod en stund tre ggr under den timmen vi var där,men fick ont ändå.

Under bilresan hem fick jag fälla sätet så mycket att jag nästan låg ner,men det hjälper inte-jag måste kunna ligga ner för att ryggen ska få vila.

Jag hoppas att det här är tillfälligt men jag börjar bli nervös ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards