Alla inlägg den 12 juli 2014

Av L - 12 juli 2014 22:56

Har haft två perfekta dagar :)

Igår var min barndomsvän här med sin lilla familj som när som helst blir en till,jättekul att hon orkade komma hit, höggravid i värmen.

Livet som höggravid verkar lite som att vara nyopererad-man vill mycket men orkar inte så mycket,man är frustrerad och trött på situationen och vill bli som innan igen,och man har en tuff tid framför sej...


Idag blev det brunch med tjejerna i stan,grymt kul och gott.Vi satt ute och solen lyste ganska bra så vi satt där några timmar...Jag lyckades förtränga hur min rygg mår och satt alldeles för länge,vilket jag får betala för nu-samma smärta som innan op även om den inte är riktigt lika stark.Dessutom nervsmärta och såret svider som fan vid minsta beröring,och som grädde på moset en svullnad som har uppstått.Jag vet att jag hispar upp mej och att svullnaden säkert gått ner till imorrn eller så,men jag blir ändå lite fundersam.


Oavsett smärta och svullnad vill jag inte ha något ogjort-det har varit så himla kul att träffa alla och känna sej lite som vanligt igen!

Nu blir det dock en himla massa vila för att se om det hjälper.

Ovido - Quiz & Flashcards