Alla inlägg den 12 maj 2014

Av L - 12 maj 2014 11:14

Jahopp,kroppen har resignerat igen.Idag är det väldigt lugnt här,promenad,simning eller rehab är bara att glömma pga smärtan.Ska snart till VC-det blir dagens promenad haha :) Det är inte ens 1 km dit.

Jag hade planer på att baka massa idag för jag har en svag aning om att det inte blir så mycket av den varan sen.

Vet dock inte om det är så kul att behöva frysa in allt för att kunna ha vid senare tillfälle om nån kommer å hälsar på?Det är väl godast nybakat? :) Vi har ju världens bästa konditori här i byn så det råder ingen brist på fikabröd om man orkar ta sej dit ;)

 

Jag nojjar.Nojar som fan över operationen.Förra v fick jag en infektion som nu verkar ha gått över.MEN då blir jag förkyld istället.Jag tror det sitter i huvet.Att jag är så nervös över att det skulle behöva skjutas upp så jag omedvetet framkallar symptomen.Ingen feber,ingen hosta,inget snor-bara ont i halsen.

Tack och lov är det mycket bättre sen igår.Men ändå gnager det lite i mej.(Ganska-väldigt-jätte-superduper-mycket faktiskt).

 

Imorrn är det dags att ta sej till sjukhuset för att prata med läkaren som ska operera mej,en arbetsterapeut och en narkosläkare.Vad ska man fråga då?

Känns som jag hade 1000 frågor förra veckan men nu står det helt still....

Ovido - Quiz & Flashcards