Alla inlägg den 7 maj 2014

Av L - 7 maj 2014 09:51

Blääääää för att få underkänt på besiktningen av bilen.

HURRA för att det kostade 1000:- mindre än vad dom sa från början att fixa den,och att den nu är besiktad och klar för ett år till :)

 

Blääääää för att få brev från Försäkringskassan där dom berättar att jag kommer få mindre ersättning eftersom jag varit sjuk ett år.

HURRA för att vi får sjukersättning i Sverige över huvudtaget och jag har det fortfarande bättre än många andra.

 

Blääääää för att behöva avanmäla sej på Halvvättern i år igen.

HURRA för att jag tog en försäkring den här ggn så jag får tillbaka startavgiften :)

 

Blääääää för ensamhetskänsla när man är hemma så länge och inte har så mycket att göra.

HURRA för när man drar ihop ett gäng kompisar och umgås :)

 

Blääääää för det kalla,blöta och tråkiga vädret.

HURRA för att jag kommer känna mej duktig för att jag gick ut trots det.Eller att jag stanna inne pga det...Hehe.

 

Och slutligen bara HURRA HURRA HURRA för världens bästa sambo som lyssnar och stöttar i alla funderingar om op.Och dessutom kommer hem med typ 10 matlådor han har gjort som jag kan ha efter op om jag har svårt att laga mat den första tiden.



 

Ovido - Quiz & Flashcards