Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av L - 30 oktober 2014 12:19

Det går inte så himla bra nu.

Det har snart gått en v sen jag blev betydligt mycket sämre än jag varit på flera veckor,eller månader-man tappar lätt tidsuppfattningen när man har varit dålig såhär länge.

 

Sjukgymnasten satte stopp för fortsatt rehab idag,avbokade nästa besök och vi bestämde att jag ringer dagen innan nästkommande besök och avbokar om jag fortfarande inte är bättre.

Om det inte är bättre då tyckte han även att jag skulle ringa Us.

 

Jag har sen i måndags känt mej otroligt trött i hela kroppen,saker som inte brukar vara jobbiga gör mej helt slut,svettig och anfådd.

Smärtan har varit konstant sedan i fredags och vila verkar inte hjälpa.Jag vill inte ta smärtstillande eftersom det är febernedsättande och jag vill ha koll på om det blir feber.Idag såg jag att jag har en bula nedtill runt ärret,blir livrädd direkt och tänker att infektionen är tillbaka-men det kan ju vara så att jag bara blivit lite tjock :P

Det skrämmer mej att sjukgymnasten (och hans kollega)ser bekymrade ut.Samtidigt vet jag med mej att jag lätt skrämmer upp mej själv eftersom jag absolut inte vill hamna i samma situation igen(infektion med ny operation).

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards