Alla inlägg den 17 juni 2015

Av L - 17 juni 2015 20:04

Varning för deppigt inlägg....


Jag hade svårt att sova inatt,mycket som snurrar i huvet nu.Saker som förut inte känts så svåra eller stora,kan en del dagar kännas som att det är helt ouppnåeligt.

Så,jag provade allt jag kunde komma på för att kunna sova; la mej åt andra hållet,lyssnade på musik,gick en sväng genom huset,skrev en lista på saker jag skulle komma ihåg idag osv.

Det gick dock inte att somna förrän 2 timmar senare,på soffan framför tv:n.

Kanske att det inte var det bästa som hänt min rygg den här veckan....

Trött som en tok när klockan sen ringde.Fy fan,det var inte långt ifrån att jag skippade arbetsträningen idag.Tog mej dit iallafall,trött.less och kände mej som en tunna skit.

Med facit i hand kanske det hade varit bättre att stanna hemma,men jag tänker mej att det ska krävas lite mer än så för att inte komma dit.

 

Gick igenom nya arbetsuppgifter idag,har inte känt mej så trög på länge.Jag vill inte kasta skit på någon,men om man ska lära upp någon på något som denne aldrig har gjort förut kanske man ska planera det lite?Kanske rentav göra en lathund?Kanske inte där och då börja fundera på att strukturera upp det på ett annat sätt än det man börjat förklara...

Att komma 20 min innan jag ska gå hem för dagen kanske inte heller var optimalt.

 

Det är så himla frustrerande att jag känner  mej liten och värdelös av det här,jag ser inte riktigt att jag kunde gjort på något annat sätt.Jag hade en skitdag.

Antagligen tycker h*n att jag skulle tagit anteckningar så att jag kunde göra mer själv imorrn,men mitt huvud fick panik.

Jag blir så himla stressad av att känna någon slags press på mej att prestera.

Och jag blir ännu mer stressad för att jag tänker så,för nästa tanke blir att "det är ju såhär det är att jobba,jag måste klara det för att få ett jobb".

 

Fan,jag blir så less när jag får ner det här i text och ser hur jag behandlar mej själv,tänker om mej själv,den enda-och den bästa av mej jag har.

 

 

 

 

Saker som hänt sen sist i övrigt:

 

*Möte med Fk och Af,det gick bra-vet lite mer vad som händer när arbetsträningen går ut.

 

*Ringt Patientförsäkringen och frågat hur det går med mitt ärende.Det skulle skickas vidare för medicinsk bedömning nästa v typ.Kanske.Eller nåt.(Har gått 3 mån sedan jag gjorde anmälan).

 

*Jag var den enda som glömdes bort i inbjudan till tradiotionsenliga midsommarfirandet med kompisgänget,är så jävla less men vill inte göra någon stor grej av det för jag är redan vid bristningsgränsen.

 

*Jag har shoppat på rean i en cykelaffär.Vilket innebär att jag numera har riktiga cykelskor med clips så fötterna sitter fast.Vilket gjorde att jag inte fick lika ont i knäna,hurra!Och jag har mer benmuskler än jag tror :)

 

*Badhuset är klara med renoveringen så den här v har jag simmat 2 gånger.Det var roligare än jag mindes och första gången simmade jag 2 km.Tror bara jag har simmat så långt en gång sen op och att jag då fick skitont.Inte lika ont nu-det går framåt.

 

*Pga att verksamheten stänger ner under sommaren blir det visst ledigt för mej.När man arbetstränar får man inte vara ledig annars.

 

*Jag har shoppat.Kanske mer än jag borde,men det behövs lite nytt ibland.

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards