Direktlänk till inlägg 14 november 2014

Såja!

Av L - 14 november 2014 07:14

Äntligen har svaret från Infektionsavdelningen kommit-sista blodprovet ser bra ut och allt är ok :)

Helt sjukt att det gått ett halvår sen jag fick infektionen.När jag blev sämre för några v sen började jag fundera på om infektionen var tillbaka,i dom mörkaste stunderna låg jag redan på operationsbordet och dom tog ut skruvarna igen.Därför är det jäkligt gött nu att bara fokusera på rehab och vila :)  

 

Den här veckan har varit bra,så himla skönt att smärta/svullnad har minskat.Rehaben funkade men nu är det en veckas vila från det och jag är ordinerad kortare promenader än vad jag vill.

Hoppas det hjälper för jag saknar mina långa promenader.

 

Har träffat flera kompisar den senaste tiden,betyder så himla mycket med sällskap!

Ibland,eller ganska ofta faktiskt,känns det som att jag bara pratar om ryggen,klart man måste få prata om hur man har det-och det är ju en väldigt stor del av mitt liv nu.Men fan,ibland vill jag bara glömma allt om den där jäkla ryggen och leva lite!

 
 
SaraEmma

SaraEmma

14 november 2014 10:04

Å vad skönt för dig! Ingen infektion och mindre smärta :-) Nu vänder det ska du se! Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

L

18 november 2014 21:56

UNDERBART!Skönt att äntligen få på papper att infektionen är borta :) Hur har du det?Har tänkt på dej idag.Kram

 
SaraEmma

SaraEmma

18 november 2014 22:42

Skitdag! Skriver ett inlägg på bloggen imorn. Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards