Alla inlägg den 8 februari 2016

Av L - 8 februari 2016 21:18

Håhåjaja,vad dålig jag är på att skriva här...

Kanske för att det går segt?Kanske för att det fick bli morfin häromdan för att klara smärtan som då bråkat under en längre tid än på länge?

Kanske för att det inte går så bra som jag vill.

 

Jag har satt mina mål för året,och jag fortsätter kämpa med träning och arbetsträning.

Kroppen svarar inte alltid som jag vill eller förväntar mej,men jag hoppas att jag ändå stegvis blir bättre.

Jag har stora förhoppningar om att klara mer cykling än på flera år nu,vi får se hur det blir med den saken.

 

Arbetsträningen går sådär,i nuläget klarar jag egentligen inte alla timmar jag gör,så mer fritid går åt till återhämtning,eller snarare vila en krampande rygg där inte ens 45 min i massagestolen gör att kramperna släpper längre.Stämningen där är inte riktigt på topp heller om jag ska vara ärlig men det löser sej väl.


Som alltid efter en längre tids värre smärta blir jag både nojjig och sur eller lättretad.

Fan,det skulle vara så mycket bättre än såhär!

Men jag HAR kommit långt,kanske så långt jag kan(?).

 

Jag kommer inte ge upp,jag kommer igen. En annan dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards