Direktlänk till inlägg 31 december 2014

It can only get better....

Av L - 31 december 2014 11:02

Hatar den här dan.Hatar att inte veta hur nånting blir.Hatar att ingenting längre känns som förut.

Hatar förväntningarna som utbytts mot ångest eller oro för framtiden.Hatar att jag inte orkar se positivt på nånting.Hatar att ingenting längre är fast mark,allt är okänt och oskrivet.

Vilken annan dag som helst är det ok,men idag orkar jag inte.

 

Må nästa år bli hundra gånger bättre än det här skitåret.

 

Älskar min sambo,min familj och mina vänner som finns vid min sida genom det här.Det positiva kommer vinna över det negativa,i längden gör det alltid det-för hur skulle man annars se nån anledning till allt?

 
 
SaraEmma

SaraEmma

1 januari 2015 19:39

Ja jag kan bara instämma... i allt! Jag trodde att 2014 skulle bli året då det vände och blev bättre, men icke... Kan bara hoppas, hoppas, hoppas på 2015!!! Orkar inte ens tänka på nåt annat sätt, då kryper jag under täcket direkt och stannar där.... Det måste och ska bli bättre!
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

L

7 januari 2015 10:33

Miljoner kramar till dej Sara!Hoppas från djupet av mitt hjärta att det här blir ditt år,för fy satan vad du fått gå igenom!

 
Majsan

Majsan

4 januari 2015 22:27

Precis samma här. Känner igen mig i allt du skriver.
På nyårsdagen fick jag lite ångest, tänkte hur ska detta året bli. Bättre eller sämre. Kan knappast bli sämre. Men får katastroftänk ändå. Ser mig själv i rullstol eller käpp. Så ont i bäckenleden, orkar inte röra benet. Nä usch. Det här året får inte bli dåligt. Det kommer bli bättre. Det måste bli bättre. Vi måste hoppas på det! att vi ska bli bra eller i alla fall betydligt mkt bättre 2015... KRAM

http://backendysfunktion.blogg.se

L

7 januari 2015 10:35

Jag hade ångest typ hela nyår :/ Kanske inte så konstigt med katastroftänk,men fasen så jobbigt!Håller alla tummar jag har att det ska bli bättre för dej i år!Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards