Alla inlägg den 2 juli 2016

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade.

Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.

 

Min sjukskrivning går ut om ett tag, jag är nervös för det.Blir tillbakaskickad till vårdcentralen eftersom sjukhuset inte kan göra något mer, och på vårdcentralen har jag en läkare som inte alls förstår mej.Jag är rädd att inte få den sjukskrivning jag behöver eftersom den läkaren inte trott på min smärta från början.

 

Men innan det är det semester :)

Här hemma pågår fortfarande köksrenovering så vi lär väl inte ha så himla mycket semester...

Jag hoppades verkligen att vi skulle vara klara tills dess, men det ser mörkt ut.

Ändå jobbar sambo och svärfar med det varje dag.Vi har små utflykter planerade, i övrigt lugnt.

Jag är tokrastlös över det, gillar att planera men det gör inte min sambo :P

 

I övrigt rullar det på,jag får fler arbetsuppgifter och det är bra-skulle bara önska mer struktur men så verkar det inte riktigt bli.Jag gillar att veta hur mycket och vad jag ska göra, i nuläget har jag ingen aning om det.

Snart är den sista tråden klippt med min förra arbetsgivare-så himla skönt det ska bli!

Jag kan sakna mina kollegor som fan,men det är nog allt :)

 

Idag var planen att fixa i trädgården (ni vet, en halvtimmes fix-2 timmar vila osv)men regnet öser ner så får väl se hur det blir med den saken...

Nu ska jag försöka luska ut om man kan frysa in mangold?Nån som vet?Det blev så otroligt mycket efter jag provade nån nässel-näring :)

Ovido - Quiz & Flashcards