Alla inlägg den 21 mars 2016

Av L - 21 mars 2016 21:31

Med risk för ett rätt gnälligt inlägg så bara spaltar jag upp det såhär:

 

-jag har nog en av de sämsta handläggarna som finns på Af,han kommer inte ihåg någonting och snurrar till saker rätt duktigt (tex lovar saker som han sen inte kan hålla).Det är segt!

-jag fick avslag på min ansökan om ersättning pga infektionen-det hade varit otroligt skönt att inte behöva oroa sej så mycket för ekonomin...

-jag har varit på ett sista besök på sjukhuset.Känns jättekonstigt och lite ledsamt att inte träffa dr mer,för han är helt klart den bästa läkare jag någonsin träffat.

Nu blir jag istället hänvisad till vårdcentralen-där har jag hittills 5 olika läkare,varav en varit ok-de andra har inte alls förstått min situation.Men jag ska försöka gå dit med öppet sinne :)

-mitt gamla jobb fortsätter behandla mej rent ut sagt elakt

-jag är så otroligt trött på att inte känna att jag hör hemma någonstans.Det där lät inte sjysst,med familj och en del vänner gör jag såklart det-men jag menar mer jobbmässigt osv.

-ryggen och min nya cykel funkade inte alls så bra som jag hoppats :(

 

Nästa inlägg ska vara både gladare och bättre!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards