Alla inlägg den 14 mars 2016

Av L - 14 mars 2016 20:13

Sååå,jag var sjuk i evighet amen sen senaste inlägget-det var segdraget skit men nu är jag på g igen.

Det fascinerande är att det var för mej som du skrev om Sara-inget ont i ryggen när man har ont nån annanstans?!?

 

Jag börjar få lite egna uppgifter på arbetsträningen,så nu känns det mer som att det är någon skillnad om jag är där eller inte.

Det har varit svårt att komma in i det när man inte vet hur länge man blir kvar.

Nu verkar det iallafall vara på g att ta beslut på en skapligt lång period som ger mej möjlighet att sätta mej in i jobbet lite mer långsiktigt,vilket känns väldigt skönt.

Jag får jobba en del på att vänja mej vid att de saker jag inte gör idag ligger kvar imorrn-så har det ju inte direkt varit att köra tåg-där ändrar sej allt från dag till dag och man måste tänka om hela tiden.

Kanske att mitt ordningssinne störs lite av att jag inte hinner göra klart en uppgift innan nästa dyker upp,men jag försöker hålla huvudet kallt och tänka att jag hinner det jag hinner.

 

Ryggen då?(För det är väl det den här bloggen handlar om va?)

Åt helvete.Igen.Jag hade kramp i den häromdagen och bad min sambo massera lite,det högg i både rygg och lår(?)så jag fick känna på hur det var när benet inte funka igen.

Det gör fortfarande ont och känns konstigt i både rygg och ben.

Igår kunde jag inte sitta med ryggen mot ryggstöd för det gjorde så ont.(Hej morfin,kul att vi ses igen...)

Jag blir rätt nervös över om skruvar och stag kan röra på sej-men det kan väl inte vara möjligt efter såhär lång tid,och när röntgen alltid sett bra ut?

De senaste månaderna har jag fått ont och/eller kramp i bröstryggen (heter det så?mellan skulderbladen?)


Men jaja,i övrigt har jag det bra!

 

Hur är det med er andra?

Ovido - Quiz & Flashcards