Alla inlägg den 6 februari 2015

Av L - 6 februari 2015 10:29

Såja!

Idag är det då äntligen dags för möte med "jobbet"(kommer kalla det så i fortsättningen,för jag orkar inte skriva "stället jag arbetstränar på").

Mötet är med min handläggare på Arbetsförmedlingen och min handledare på jobbet,är skiiiiitnervös nu men det går väl bra?!

 

Man får väl säga att jag inte är i min bästa form,jag har tappat ungefär hälften av mitt hår under bara någon vecka,utslag över rygg och armar som varit i flera månader,och igår "tappade"jag det ena ögat så det bara hängde och jag inte hade samma känsla/kontroll i det som i andra ögat.

Utöver det denna jävla trötthet,jag fattar inte vad den kommer ifrån?

Jag menar-någon gång måste man väl bli piggare när man sover mer?Någon gång måste man väl bli starkare när man tränar?Icke i mitt fall.Tvärtom

 

Wish me luck today :)

Ovido - Quiz & Flashcards