Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Svampplockning

Av L - 3 oktober 2013 10:49

 

Yes yes,en del plockande har det blivit :)

Älskar att gå i skogen!Har inte hittat lika mycket de senaste gångerna som tidigare så det kanske börjar bli dags att ge sej för i år...

Annars rullar det på,har varit sämre några dagar så igår fick jag skippa simningen för jag inte skulle kunna ta mej i och ur bassängen men idag körde jag igen och det känns bra.Ikväll ska jag på teater med en kompis,ska bli jättekul!

Var evigheter sen jag var på teater,det blir liksom aldrig av.

Imorrn ska jag vila upp mej för att förhoppningsvis kunna följa med på loppis på lördag.


Nu dags att ringa en studievägledare och se vad jag ska sysselsätta mej med framöver.

Hoppas ni alla har en bra dag,det ska jag ha!

 
 
Annie

Annie

8 oktober 2013 18:48

Vad härligt att vara ute i naturen! dock är jag inte så mycket för svamp, men gillar promenade & motion ;-)
Trist att du haft ont! hoppas det är bättre.
Vet du vad du vill syssla med/plugga till? jag har lite aningar, men svårt ändå att veta. Hur gick det när du pratade med studievägledaren? ;-)

Kram/

http://cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se

L

10 oktober 2013 09:12

Hej Annie!Det verkar strula med kommentarerna här,såg din först nu fast du verkar ha skrivit den tidigare...Hehe,jag gillar svamp men gillar ännu mer att plocka å strosa runt i naturen :) Smärtan är bättre tack,hur går det med dej?
Jag har ingen aning alls!Ska dit om några timmar så vi får se vad jag kommer fram till :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards