Direktlänk till inlägg 25 september 2013

dåligt vs bra

Av L - 25 september 2013 15:44

Heeeeej!

Det är mycket nu,bilen på lagning,polisanmälan,kontakt med försäkringsbolag(nån körde på min bil på en parkering och smet)försöker få kontakt med jobbet,4 dar senare får jag svar,kontakt med f-kassan,som för säkerhets skull(om jag skulle ha glömt det)påminner om att jag står till HELA arbetsmarknadens förfogande efter 6 mån sjuksrivning(vilket lär va i nov tror jag).Utöver det smärta,smärta,smärta.Och en diskussion om en relations vara eller icke vara.Hua


Såååå,om vi vänder på steken-vad finns det som är positivt?

Sambon.Den där helt underbara,fantastiska,söta,underbara,trygga karln som alltid torkar mina tårar och ger mej en bamsekram.

Lillasyster,som lyssnar,förstår och kommer med kloka ord och stöttning trots förkylning och fullt upp med familj-jag är så himla glad att hon finns!

Vågen visade -2 kg den här v,känns väldigt bra med regelbunden träning/rehab(simning)maten funkar bättre och det där med 5:2 går betydligt smidigare än jag trodde innan.


Japp,vi väljer att fokusera mer på dom sista raderna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 31 oktober 2016 19:49

Hörni, det verkar som att det är dags. Dags att få ett slags avslut.   Det har gått 2,5 år sedan senaste operationen av ryggen.Och visst, det har blivit mycket bättre än det var då, och bättre än det var innan steloperationen. Men det verkar ...

Av L - 6 oktober 2016 18:27

Som ni märker hänger jag inte här så ofta...   Om man ska gå direkt på en ryggrapport så är den skaplig, i torsdags var första (och hittills enda) smärtfria dagen på nästan 3 månader. Jag tror inte att jag har så mycket mindre ont nu, men jag h...

Av L - 23 augusti 2016 18:09


Hej! Vad fort sommar och semester gick, men relativt snart har vi semester igen så jag ska inte klaga :)   Har lite saker jag vill ta upp i dagens inlägg,så nu kör vi.   -Semestern var utmärkt, hann och orkade med ungefär vad jag hade hoppa...

Av L - 13 juli 2016 07:33

  Dags för en liten rapportering om hur det går för mej nu :) Jag kom in på utbildningen jag sökte till hösten!Såå himla nöjd. Nu vet jag att jag kommer in på utbildningar jag är intresserad av-jag skrev högskoleprovet i höstas för att öka chan...

Av L - 2 juli 2016 06:23

Nu har det gått 2 veckor sedan jag cyklade. Det har varit två veckor med smärta varje dag.Inte sån där smärta som gör att man måste ligga ner, mer molande i bakgrunden för att hugga till ibland. Men den har funnits där hela tiden.   Min sjukskr...

Ovido - Quiz & Flashcards